Vedenie hodnotiacich pohovorov

Cieľová skupina účastníkov:
1 Manažment a riadiaci pracovníci 2.Tímlidri a vedúci skupín 3.Všetci tí, ktorí sa chcú naučiť ako pomocou hodnotenie zvýšiť výkon zamestnancov a tým zlepšiť pozíciu svojej firmy na trhu.
Cieľová skupina firiem:
° Poisťovne
° Banky
° Výrobné a nevýrobné firmy
° Zasielateľské a poštové spoločnosti
° Firmy podnikajúce v službách
° Finančné inštitúcie
° Maklérske firmy, MLM siete
OBSAH:
- Prečo na zvýšenie výkonnosti zamestnancov, obchodníkov a
predajcov využiť namiesto biča a cukru hodnotenie?
- Je naozaj lepšie dať spätnú väzbu formou " Dobrá práca ,
Jano " a ďalej behať po chodbe, alebo využiť pozitívnu alebo
rozvojovú spätnú väzbu?
- Ako má vyzerať priebeh hodnotenia?
- Aké schopnosti má mať hodnotený a ako má zvládnuť reakcie
hodnoteného ?
Chcete na tréningu len počúvať, alebo okrem prezentácie aj interaktívne pracovať, riešiť modelové situácie, testovať sa, hrať sa a niečo sa aj naučiť???
ON LINE kurz: Vedenie hodnotiacich pohovorov
CENA: 120.-eur bez DPH/ os.
TERMÍN: podľa dohody
ON-LINE PRIPOJENIE:
Pomocou platformy Zoom. Každý účastník dostane pred kurzom prihlasovací link a krátky návod na prihlásenie.
Pre účasť na kurze je potrebné stabilné internetové pripojenie a počítač s kamerou, mikrofónom a reproduktorom (napr. laptop).
Inštrukcie na inštaláciu ZOOM :
KLASICKÝ KURZ - Osobná účasť ( 1. deň ) :
Cena: 105.-eur bez DPH/os
TERMÍN: podľa záujmu

KLASICKÝ KURZ (osobná účasť):
V prípade záujmu firmy, alebo uzatvorenej skupiny je možnosť klasického kurzu, pri dodržaní bezpečnostných zásad ( hygiena, rúška, obmedzený počet účastníkov v závislosti od veľkosti zasadačky, individuálne občerstvenie- jednorazové pomôcky...).
V prípade dvojdňového klasického kurzu sa využíva viac individuálnych a tímových úloh, testov, interaktívity, vrátane prezentácie pripraveného projektu.